התקשרו: 054-4512286

טיפול זוגי בזום או סקייפ לישראלים בחו"ל

בעידן המאה ה21 כאשר אנו מודעים לתופעה של "relocation" של זוגות רבים לחו"ל לצרכי עבודה, פוסט דוקטורט וכדומה, נוצרים לא אחת משברים על רקע המעבר, תרבות ,שפה, מנטליות חדשה, פרידה מהמערכת משפחתית ומחברים שיוצרים לחץ ומתח תוך אישי או סכסוכים במערכת הזוגית.

הטיפול בסקייפ הינו פתרון אפשרי ויעיל לישראלים השוהים בחו"ל ונזקקים למטפל זוגי מוסמך או פסיכותרפיסט שלא רק מדבר בשפתם. אלא גם מכיר את המנטליות האופיינית לנו כישראלים.

תארו לעצמכם שאתם ישראלים השוהים בחו"ל המערכת הזוגית נמצאת במשבר ואתם מחפשים מטפל זוגי ישראלי .

למה?

עדין לא רכשתם בדרך רהוטה את השפה במקום שאתם שוהים ואתם רוצים להרגיש בטוח ופתוח בתוך התהליך הזוגי. מחפשים להרגיש בבית בחו"ל.

הנני מציעה דרך אפשרית לטיפול זוגי באמצעות דרך ה SKYPE . באחת מעבודותיי עם זוג ששהה בחו"ל החוזה הטיפולי , איתם היה דומה מאד לעבודתי עם זוגות בקליניקה. ביחד בחרנו יום ושעה שהם פנויים ומתחייבים להיפגש ביחד. הזוג דאג שבזמן המפגש ילדיהם יהיו עסוקים ולא יפריעו למפגש הטיפולי. גם כאשר היו מפגשים אינדיבידואלים. אחד מבני הזוג "שמר" על הילדים ואני עבדתי עם בן הזוג השני. נקודה חשובה נוספת בסקייפ שגם זמן חופשים אפשר להימנע מקטיעת הרצף הטיפולי ולקבוע מפגשים שעשויים להתרחש בשעת משבר ולחץ, לאור קטיעת הרצף הטיפולי. נכון פעילות זו מצריכה מחויבות של המטפל להתפנות בתוך חופשה אך במצבים של לחץ ומשבר כאשר זהו חלק מהחוזה בין הלקוחות והמטפל ניתן לעשות זאת.

דוגמה נוספת היא היא טיפול טיפול פסיכוטרפיסטי לקלינית שלי בקליניקה שעבודתה מצריכה נסיעות אינטנסיביות לחו"ל . בכל נסיעה כזו היא פוגשת ביתר שאת את הבדידות בחייה ההסכם עמה שאני פה בארץ בעבורה ובמידת הצורך תהיה אפשרות לקיים מפגש טיפולי בעזרת הסקייפ.

חשוב לציין בנקודה זו שהנני מוכרת כמטפלת זוגית מוסמכת הן ע"י משרד החוץ, והן ע"י משרד הבטחון. עבדתי עם זוגות ישראלים ששהו בחו"ל בעקבות שליחויות ועבודה.

 

טיפול זוגי באמצעות זום או skype אני כאן בעבורכם

 

הטיפול בסקייפ מאפשר לצמצם מרחקים כולל אנשים וזוגות מכל הארץ, אנשים שרוצים לשמור על סודיות ואינם מעוניינים להיחשף במקומות ציבוריים. לא אחת הנני מקבלת בקשות מאנשים המתגוררים רחוק מהקליניקה שלי כמו: אילת ,באר שבע, אזור הצפון. ברור שאנשים אלו אינם יכולים להגיע כל שבוע למפגש בקליניקה. עבודה דרך הסקייפ מאפשרת פחות זמן השקעה בנסיעות ואפשרות לקבל טיפול שנבחר על ידי האנשים גם ממטפל המתגורר מרחק רב ממקום מגוריהם.


דילוג לתוכן